Lambdaistanbul'un kapatılma davasıyla ilgili sık sorulan sorular

Lambda'ya gidip geldiğimi bilenler bana soruyor; ama bakın Lambda yine düşünmüş ve sitesinden yayınlamış: http://durde.org/makale/durde/lambdaistanbul-kapatma-davas%C4%B1-hakk%C4%B1nda-s%C4%B1k%C3%A7-sorulan-sorular

Ben bana sorulanları kopyaladım:

Lambdaistanbul’a kapatma davasi neden acildi?Istanbul Valiligi lezbiyen, gey, biseksuel, travesti ve transseksuellerin orgutlenmesinin genel ahlaka aykiri oldugu iddiasi ile Savciliga basvurdu. Aylarca suren hukuki sureclerin ardindan kapatma davasi acildi.

Peki simdi Lambdaistanbul kapali mi? Kafam karisti. Hem kapatma karari verildi deniyor, hem de zaman zaman Lambdaistanbul’un etkinlikleri ile karsilasiyoruz...Lambdaistanbul hakkinda yerel mahkeme tarafindan kapatma karari verildi, ama dernek olarak bu karari temyiz ederek Yargitay’a basvurduk. Boylece karar henuz gecerli degil. Dolayisiyla Lambdaistanbul faaliyetlerine yasal bir sekilde devam ediyor.

Bu surecte Lambdaistanbul’a nasil destek olabilirim?
Hukuki surec hakkinda cevrenizdeki insanlari bilgilendirerek ve dava gunleri mahkemenin onune gelip hep beraber dernegimize sahip cikarak yuruttugumuz hukuk mucadelesine destek olabilirsiniz. Ayrica bu metni tanidiginiz herkese ileterek Lambdaistanbul’a kapatma davasi hakkinda daha fazla kisinin haberdar olmasini saglayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz