BİZİ ÖLDÜRMENİZE SESSİZ KALMAYACAĞIZ!

6 saat önce yani 30 Haziran 09'da gece 3te, hayatımda ilk kez, 1erkeğin 2 TRANS KADINI BIÇAKLAMA girişimine şahit oldum. Kurtuluş Caddesi'nde. Çakı değildi, evden alınmış 1 BIÇAKtı. Evime 10 dakika bile değil olay yeri, her gün geçtiğim yol. BİR ŞEY YAPMALI diye düşündüm ve Kuruluş Caddesi'nde yazılama yapmaya karar verdim, "Transseksüeller vardır, alışın" , "Transseksüelim aranızdayım", "trans erkekler de vardır", " Ben travestiysem sen de yatağıma girensin" -tamam bu sonuncuyu şimdi uydurdum- böyle akla gelebilecek her şey... destek verecek insanlar bana ulaşsın lütfen.


not: trans arkadaşlarımızı tanımıyorum, 2kişiydiler, kendilerini göz yaşartıcı spreyle savundular taksici de yardım etti ve gördüğüm kadarıyla bıçak darbeleri arkadaşa denk gelmedi. Polisi aradım hemen -aklıma sadece bu geldi-; ama polis 1.5-2 dakika içinde gelmiş olmasına rağmen bıçaklı şahıs ara sokaklarda kaybolmuştu bile... Trans kadınlar da aynı taksiyle uzaklaştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz