Sexual Orientation

"Zihin açıcı" olaylar ve insanlar var. Bir tanımı bilmek, onu duymaya açık olmak malesef ki onu tanımı ve o nominasyonu benimseyen insanı anlamak anlamına gelmiyor(muş). Ben artık bir şeyleri yerlerine koydum sanırken, bu blogu açıp bunu başkalarına aktarmaya girişmişken, anladığımı varsaydığım bir şeyle ilgili yanlışa düştüğümü yine bir "zihin açıcı" sayesinde fark ettim. Feminen bir gay, şeker, her şeyle uğraşıyo... Ne hoş! Öğreniyorum ki o da beni beğeniyormuş!
HoOOop! İlk norm dışı ilişkiye başlarkenki gibi bir hesaplaşmaya giriyorsun... Aynı sorular! Birebir! Acaba o şekilde mi etkileniyorum? Biseksüel miyim yani? Yoksa gay miyim?!! (Niyeyse eşcinsellik biseksüelliğe göre çok daha kötü varsayılır hep) Peki olsa nasıl olcak? Ne kadar ileri gidebilirim? Ne istemem? "Iyy" dediğim bi şey var mı? (Varsa) HIII! O zaman bence belki kafam karışmış olabilir mi? gibi abartıp benzer milyon küsürünü ekleyebileceğim anlamsız sorular...
Bi kere arzu arzudur arkadaşım! Iyy dediğin bi şey varsa o sadece senin ondan hoşlanmadığın anlamına gelir o insanla başka herhangi şekilde birlikte olabileceğini düşünüyorsan, tamamdır. Örneğin bir trans erkek, bir gayle aktif olmak kaydıyla birlikte olabileceğini söylüyorsa bu da onu biseksüel yapar, penetre eden olmak ilişkiye girdiğin kişinin cinsiyetini ve tabii cinsel ilişkinin eşcinsellik boyutunu hiiiç bağlamaz:D Ayrıca herkes kimden ne şekilde etkilendiğini bilir, gereksiz sorgularla bünyeyi yormamak gerekir... Gay miyim, biseksüel miyim sorularının azaplaşması tamamen toplumsal baskıdan ve yeniden kendini sorgulamaya kapalılıktan kaynak alır, bununla da bünyeyi yormamak gerekir. Arzu da kendi yolunu bulur, cinselliği tabulaştırmayan konuşan insanlar da "nasıl olacak?" sorusunun cevabını arzuladığıyla birlikte bulabilir...
Kafası karışan sorsun, ben kendi adıma çözdüğümü düşünüyorum. Tabii, yeniden yeniden yeniden sorgulamaya açık şekilde:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz