Bu sefer otobüs değil, tren

Bir başka Hacettepe ziyareti için Ankara biletimi almaya Haydarpaşa garındayım... Yer kalmış mıdır acaba, diye de düşünüyorum açıkcası; çünkü saat 7, yani 3-4 saat sonraki trene yer sormak üzere sıra bekliyorum. Neyse sıra geliyor.
-Bugün Ankara 10... tek koltuk var mı?
-Tek koltuk yok
-Hadi ya
-11'de git
- Onda var mı?
-var ama kapı önü,ters
-Hım... 1o olsun
-İsim alayım
-Ben size şöyle kimlik göstereyim
Kimliği görüyor adı da yüksek sesle ünlüyor (o noktada bende omuzlar biraz düşüyor tabii) ve bileti kesiyor ikili koltuğa. Biniyorum yanım boş. Söğütlüçeşme durağında gömleğinin açık düğmesinden kırlaşmış göğüs kılları kusan bir amca gelip oturuveriyor ve anlıyorum ki BAY yanı kesmiş... "HAAaa..." oluyorum. Otobüste olanları hatırlayıp gülüp geçiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz