Zayii

Kart cüzdanımı -muhtemelen- düşürdüm, düşürdüğümü sandığım taksiyi aramaya koyuldum... İçinde hiç para da olmadığı için almazlar diye düşünüyordum. Sonra -yine muhtemelen (çalındığını düşünmüyoruz ya) onu bulan bir cin fikirli alışveriş yapmaya kalkmış olacak ki- telefonuma şifremi yanlış girdiğime dair iki mesaj geldi. Tabii hemen hesapları dondurmak için bankamı aradım. 2kredi kartı 5banka kartından 4ünü (2k.k 2b.k.) hemen kapattırdım; çünkü zaten onların içinden 3ü kullanımdaydı. Lush zamanından kalma Akbank, TEV burs verirse diye çıkarılmış olan Vakıfbank ve evvelki gün son kez kullandığımı düşündüğüm Ziraat Bankası'yla ilgili bir işlem yaptırmadım bile. 4 haneli bir şifreyi bulma ihtimali kaçtı, kim o kadar şanslıydı?!

Sonra karakola gittim,tutanak tutulsun diye... Bir yandan bahaneyle tüm kimlik fotoğrafları bana daha çok benzeyenleriyle değişecek diye kendimi avutmaya çalışıyordum. Son aşama olarak kaybolan 3resmi kimlik için zayii ilanı verilmesi. Taksimetre 10 milyondan açılıyor her bir kimlik için, 15 diyen var. Sözcük başı 1.5 isteyen var... İnsanlara ne kadar fazla bedel ödetiyoruz farkında mıyız? Turist mi? Geçir! Hata mı yapmış? Geçir! Farklı mı? Her şeyin bir bedeli var! Ödesin! Fazla kin barındırıyor bu hayat... Sufi hoşgörüsünün yaşadığı yerler buralar mıydı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz