ailem benden utanıyor


Fiducia: ay çok kötü bi  şey oldu az önce


x:ne oldu


Fiducia: eve eski bi tanıdık geldi


x:  eski?


Fiducia: ya kapıcıydı eskiden ama iyi insandır alize'ye bakıcılık yapıyo bikaç yıldır, aysel abla işte...ben eski odamda değil diğer odada kalıyorum geldiğimde, ordayım şimdi de; aysel abla gelince babam odanın kapısını kapadı, çıkma der gibi


x: ee sen ne yaptın





Fiducia:
              öyle oturdum kaldım
          elim koluma bi sızı çöktü sadece
          çok kötüyüm şu an

x: sadece bir süreliğine çekeceksin bunları, onların da daha alışamadıkları bi şeye dışarıdan birinin alışmasını bekleyemezler, bunu açıklamak zor gelir belki de.nasıl açıklanır onuda bilemezler ki, dimi ama?




Fiducia:
utanmak bu ama açıklayamamak değil


yukarıda yazanlar anı anına yaşandı, ben hala aynı yerde oturuyorum. Şiddete direnmekle, ailemi belki de hazır olmadıkları bi açılmaya mecbur bırakmamak arasında kalbimden sıkıştıkça sıkışıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz