Meme Aldırma Ameliyatından 4ay sonra

Bir süredir blogu aksattım, biliyorum; sanırım hayatımda başka şeyler daha öne geçtiği için... İnsanlar içinde salınmasam da denize girmek, güneşlenmek... Spor yapmadığım sürece son havadisler budur diye düşünüyordum. Mali sebeplerden spora yazılamadığım için gerçekten de son havadis bu sayılır -dı, bugün aynaya bakana kadar... Malum; yaz, sıcak, boxerla geziyorum evde, elimi yıkamak için banyoya girmiştim. kollarımı uzatınca gözüm takıldı göğüs kaslarımdaki oynamaya, bir daha oynattım, bir daha, bir daha, gülümsedim... kasınca oynatabileceğim kadar göğüs kasım olmuş benim : ) "Cornetto abisi" gibi değil; çünkü meme uçları aşağıda kalıyor; ama daha çok olsa olacak, demek ki toparlanmış iyice... Güzel...

10 yorum:

  1. Hey . Tamamen tesadüfen buldum blogunu . Sadece iyi dileklerimi iletmek istedim . Öyle güzel bir iş yapıyorsun ki bu yazdıkların kalbi olan herkesi etkileyecek nitelikte . Umarım çok mutlu olursun Berk :)
    Kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  2. kendim gibi sevindim... umarım bugünleri görebilme şansım olur benimde zira bu bandaj özellikleri yazları pek çekilesi değil://

    YanıtlaSil
  3. Meme aldırma ameliyatı için önerebileceğin doktorlar var mı?

    YanıtlaSil
  4. ameliyat başarısı birçok şeye göre değişebiliyor, bazı doktor küçük memeyi iyi yapıyor bazısı onu bile yapamıyor, en iyisi tek tek doktorlarla görüşmek ve senin için en uygun olanı bulmak... nerede olduğunda önemli tabii... Ankara'da (benim doktorum)Tunç ŞAfak'ı ve İstanbul'da boğaziçi tıp merkezi'ni önerebilirim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki mustafa şengezer nasıl sence?ben bu haftasonu gidip görüşecem ve allah nasip ederse olucam ameliyat .tabi önümdeki süreci çok iyi bilmiyorum ve dogru bi doktor seçip seçmedigimide.birde ameliyattan 1 hafta sonrası günlük yaşantıma dönebiliyo muyum?yardımcı olursan sevinirim

      Sil
  5. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Adem Ademoğlu15 Şubat 2013 16:18

    Merhaba Berk bu göğüs ameliyatı benimde çok kafamı kurcalayan bir iş,maliyeti bir tarafa iyi bir doktor ve son teknolijiyi kullanan bir cerrah bulmak çok önemli ve ben bu konuda pek bir bilgi sahibi değilim onun için bu blog aracılığıyla bu ameliyatı olmuş kişilerden gerekli bilgileri almak istiyorum .Burada Adsız senin yorumu görünce yazmak istedim.14 şubat yani dün yazmışsın bu yazıyı yani ya yarın yada öbür gün ameliyat olacaksın öncelikle sağlıklı,başarılı bir ameliyat diliyorum inş aynaya baktığında seni çok mutlu eden sağlıklı bir görüntüyle karşılaşır mutlu olursun.Adsız amaliyat sonrasını ve diğer detayları ücret vs hakkında bana ulaşırmısın yada Berk izin verirse blogta paylaşırmısın? Böylece bu konuda bu blogu okuyan herkes bilgilenmiş olur.Ameliyatı olmuş kişilerin paylaşımları çok yararlı olacaktır diye düşünüyorum herkese sağlıklı sevgi dolu bir yaşam diliyorum..

    YanıtlaSil
  7. Göğüs ameliyatları hep sıkıntılı oluyor.. Dediği gibi ameliyat sonrasında ağır kaldırmalar. vücudu zorlamalar olmaz. Göğüs Ameliyatı ciddi ameliyat sonrası bakım gerektiriyor..

    Ağrılar devam ediyorsa dikişlerde de sıkıntı olmuş olabilir. Ameliyatı yapan doktoru ziyaret etmek lazım.

    YanıtlaSil
  8. Sürece başlamadan önce göğüs küçültme ametliyatı olmak süreci olumsuz etkiler mi?

    YanıtlaSil
  9. Bu başlık sorunuzu cevaplamazsa yukarıdaki mail adresinden haberleşelim :)
    http://transsicko.blogspot.com/2013/01/once-hormon-mu-meme-ameliyat-m.html

    YanıtlaSil

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz