Kıl meselesi

Daha önce "Sakal Meselesi"ni yazmıştım. Sakallarla son durumumuz şu; makul bir payda da anlaşabildiğimizi düşünüyorum, yakışıklısından bir tane traş makinesi hediye aldım kendime, yeni alınmışın hevesiyle uğraşıyorum, gül gibi geçinip gider olduk. Berbere gidince ağda da yaptırıyorum abuk subuk yerlerde çıkan şuursuzları, miiis! : D
Bununla birlikte, gün geçmiyor ki ön-üst bedenimdeki tüyler çoğalmasın, saçıma denk yeni uzun kıllar fark etmeyeyim! Üçken, beş, beşken dokuz... Sonra da sayılamaz oldular! Fakat en vurucusunu bugün fark ettim,  sırtımda, hem de iki tane birden! 25 aydır hormon kullanıyorum, bu iş nereye gidecek çok merak ediyorum. Önümüzdeki ay olacağım ameliyattan sonra vücutta salgılanan östrojen oranı da düşecek, iyice azıtacak bunlar! Babamınkinin tipinde olacak, onu çözdüm, kazak gibi değil; ama uzun... Olrayt! Fekat ben babam kadar kumral değilim, sanırım ondan çok olacak... Bu sırtta kıl meselesi çok gerdi beni vallahi : ) Çok cozuturlarsa, bir yıl sonra, yine burdan, lazerli epilasyon maceralarımı da okuyabilirsiniz yani : D

4 yorum:

  1. Merakla bekliyorum o maceraları da :D Dert etme kılı yünü yahu :)

    YanıtlaSil
  2. Başımı taşlara vuruyor değilim tabii de :) ne gerek var? :D hem bir yerde benim hayatım da maceraya doymalı :D çoluğun çocuğun rızkını lazerlere mi yedireyim yani :P

    YanıtlaSil
  3. Kafana takmaaa. Nasil gorundugunu bilmiyorum ama tuylerinin rengini acabilirsin yani sari sari olurlarsa daha hos gozukur bence :) oksijenle mi yapiyorlar bu islemi tam bilmiyorum arastirip yapmayi planliyorum bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oksijenli suyla açılabiliyor evet, ilk başta çok takmışım ya, aynı sayıdalar hala, sıkıntı yok :)

      Sil

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz