Askeriye'den Mektup Var :D

Bu kadar hızlı olacağını sanmazdım... Kimliğimi elime alalı daha 3 hafta olmadan celp geldi : ) Çok da komik, çünkü muhtemelen herkese yolladıkları yazıyı bana da yollamışlar. Askerlik çağına girmeme rağmen ...2006 altı tarihine kadar son yoklamamı yaptırmadığım için asker kaçağı durumunda bulunduğumu yazmışlar : D İleride, üzücü ve olumsuz bir durumla karşılaşmamam için beni şubeye davet etmişler... Neyse ki engelli raporum var ve bir yanlışlık eseri dahi askere çağırılmayacağımdan eminim... Yeni resmi adımla yeniden çıkardığım engelli raporumu alır almaz, diğer evrakları da ekleyip askerlik şubeye gideceğim bakalım neler yaşanacak... Açıkçası merakla bekliyorum : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz