Yaz Toplanması

#transerkekbilgibankası transsicko.blogspot.com 4,5 ayda 180bin tıklanarak -bence- bir rekora imza attı, şimdi hazır yazın canlılığı üzerimizdeyken -biraz da şans yardımıyla- üç büyük ilde bir toplanmaya niyet ettim, arkadaşlar da desteklediler sağolsunlar
12.08 İstanbul- Taksim 17.00
19.08 İzmir- Kıbrıs Şehitleri 18.00
24.08 Ankara- Kızılay 18.00* olmak üzere üç plan yaptık çabucak
gelin sohbet edelim, paylaşalım, hafifleyelim be arkadaşlar :)

ilk olsun son olmasın umarım :)

katılmak isterseniz diğer blogda iletişim adresleri var biliyorsunuz

2 yorum:

  1. ZAMANINI DEĞİŞTİRMİŞSİNİZ ANKARA 26 SIYDI. SİZLERLE GÖRÜŞMEYE GEREÇKTEN ÇOK İHTİYACIM VARDI AMA KISMET DEĞİLMİŞ SAĞLIK OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerekirse Eylül başına alacağız Ankara'yı; ama önce insanların "ben gelmek istiyorum ama..." bana şu zamanlar uygun vs. demesi gerek ki organize olabilelim, şimdi sen Adsız olarak yorum yazmışsın, ben nası ulaşayım da senin de katılmanı sağlayayım değil mi?? Lütfen aşağıdaki mail adresine bir mail at, ayarlamaya çalışalım ;)

      Sil

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz