Neden "Onur" Haftası

Taraf, Onur Haftası için Lambdaİstanbul'dan röportaj istemiş. Zeliş, Serdar, Mehmet bizim adımıza cevaplamış (http://www.taraf.com.tr/haber/36069.htm) ve Mehmet (canım, canım... çok severim) çok güzel bir şey söylemiş: "Eşcinsel olmak diğer durumlardan da onurlu bir durumdur diye bir şey yok; ama herkes kadar onur sahibi olduğumuzu vurgulayan bir şey".

Eşcinsel, biseksüel,travesti veya transseksüel olduğu türlü şekilde incitilmiş herkes o yürüyüşe işte bu yüzden gelmelidir. Hatta onların aileleri, arkadaşları... (Ki zaten o zaman kalbimizi kıracak kimse kalmamış da olur muhtemelen. Öyle çokuz ki! Burdan duyuruyorum: Türkiye'de her iki bilemedin üç kişiden biri bir EBTT tanıyor.)


Yanlış değilim, yalnız da değilim!
Ben de senin kadar var'ım!
Ben de senin kadar saygıyı hak ediyorum!
Trans Erkekler de vardır, ALIŞIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz