Amerika'yı yeniden keşfetmek

Göğüslerimden (aynada dümdüz bir göğüs görememek, onları fazlalık olarak algılamak gibi birçok sebepten) rahatsız olduğum için bir yıldır elastik bandajla o bölgeyi sarıyorum. Elastik bandaj kalın (yani çok terleten) ve çok sıkı sardığınızda (sırttaki kasları falan sıkıştırdığı için) sırt ağrısı yapan, hareketli olduğunuzda kayabilen, açılabilen ve acıtabilen, kan dolaşımını da zorlaştıran bir seçenek. Aklıma tek gelen şey o olmuştu. Belki Boys Don't Cry'da gördüğüm için... Biraz da bir şeylere sarılıp saklama hissine benzer olduğu için muhtemelen. O şekilde kendimi görmeye katlanamadığım için aynaya bakmıyor, insanların beni öyle görmesi fikrine dayanamadığım için de dışarı çıkmıyordum. İlk sardığımda gece çıkmıştım, gündüz olsa anlaşılır gibi gelmişti :) Nasıl mutlu hissetmiştim yarabbim, böyle tatlı bir rüzgar vardı sanki... Yürümüştüm oturduğum yerde öyle bir kilometre kadar... Tedirgin bir mutluluktu, hızlı yürüyordum, bulunduğum yeri geride bırakmak istiyordum...

Geçtiğimiz günlerde sıcaklarla birlikte terlemeler ızdırap verici olduğunda yeniden sıkıntılar başladı. Hormona başlamayı da ertelemiş olmak yüzünden bedenimle ilgili mutsuzluğum yine belirginleşmişti... Yine aynayla ilişkim bozuldu. Sonra başka bir şey denemeye karar verdim. Kulağıma çalınmış olan bir şeyi denemeye karar verdim: tıbbi flaster. Açık yaraların üstünü örten tıbbi pamuklu yara bandı gibi bir şey...

Amerika'nın yeniden keşfi! Sıcaklamak yok, kaymıyor, göğüs bölgenizde sarılınca belli olan bir fazlalık yok, gömleğinin önünü açıp gezmek hayalini çocukluğundan beri taşıyan biri için yeniden doğmak gibi... Avantajları: Çok nadiren, çok terlerseniz kendiliğinden açılabiliyor, yoksa hiç açıldı, kaydı derdi yok. Elastik bandajda ortada düz bir kabartı olur, bunda koltuk altında toplandığı için baya baya göğsünü gere gere dolaşabiliyor insan. Nefes almayı zorlaştırmıyor. Elastik bandajla geçen bir saat kesin sırt ağrısı demekken bunda bir gün bile orada kalsa, ağrı derdi yok (ama bir tam gün kalırsa -pamuklu gibi bir şey olduğu için- sünüyo, yani ilk yapıştırıldığı ana göre birkaç milim daha gevşek duruyor -üzerinde durmaya bile değmeyecek kadar küçük bir fark-). Dezavantajları: yapışkanlı olduğu için kaşındırabilir, özellikle uzun süre tutunca kesin kaşındırıyor. Bir rulo bir ay gitmiyor, her gün 1lira ödemiş gibi bir şey oluyor (o parayı kenara koyup özel fanilalardan almak belki daha mantıklı). Bir alçıldı mı yanınızda yedek yoksa yapılacak hiçbir şey yok (cüzdanda tutturabilecek küçük bir parça bulundurmak lazım)! Bir de yapışkanlı olduğu için sökerken su ve sabun kullanın derinizin en üst kısmını yolmayın, böyle bir risk var. Buna bağlı yara ve sivilce olabilir, bir günden uzun vücutta tutmamak, bazı günler hiçbir şekilde sarmayıp cildin nefes almasına izin vermek derinin kendini toplamasına yardımcı olacaktır. Çünkü diğer yöntemde olan derinin nefes almasını engellemek, kan dolaşımını etkilemek vb dezavantajlar burda da elbette baki... Göğsünüz ne kadar sarkıksa alacağınız sonuç o kadar kötü olacaktır. Ayrıca çok uzun süre bu yöntemi kullanırsanız, derinizin yapışkanın geldiği yerleri bir ton koyulaşabilir.

Göğüslerimi ilk sardığımda kendime daha yakın bir halde doğmuş gibi ferahlamış hissetmiştim, bu yöntemi "keşfedince" bir kez daha doğdum. Birkaç "yeniden doğma" daha bekliyor beni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz