Tasarı

Çok okuyorum edalarına girmek istemiyorum; kitap merakımı tanıyan biliyor... Kitap sahibi olunca illa ki kütüphane sahibi olmak da gerekiyor. Evime yeni çıktığım zamanlar da ben de bu ihtiyaçla kütüphanemi değiştirmek istedim . Yıllardır "evim" için aklımda hazır tuttuğum bir çizim vardı aklımda... Teknik ressam olan babaya iyi görünsün diye 3 boyutlu, cetvel falan kullanarak, ölçülerini yaparak yani tam ondan gördüğüm gibi bir çizim yapıp babama gösterdim. Bu böyle olmaz sen ne istiyorsun söyle, dedi mi? dedi. Kütüphane istemiyor musun sen? E normal kütüphane gibi şöyle yapsana... dedi mi? dedi. Sonuçta klasik kütüphane modelinde bir kütüphaneyi isteğime benzer şekilde düzenledik mi? evet. Şimdi, 20 koca ay sonra bir de ne görüyorum?!

İşte su sol üstteki! istediğimin aynısı! Ahşabının rengine kadar! sağ alttaki de güzel; ama onu almak gerek tabii imal etmek mümkün değil gibi... Bu eve kısmet değilmiş demek, deyip üzülmüyor gibi yapıyorum şu an; ama içime oturdu. Benle yaşama planı olanlara duyurulur, salonda bu kütüphane olacak raflardan birinde projeksiyon cihazının düz durabilmesi için bir tahta olur tam karşısı projeksiyon perdesi veya beyaz duvar yani TV, sinema vb oluyor otomatikman perdenin altında... :D
Tüm şu trans dertlerim bitsee... Evlensem barklansaam... YIllar sonra bile aşık olacağım bir eş... Evet "Amerikan rüyası"... Ama ben de böyle biriyim işte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz