Geçmişsiz..?

Az önce kimlik ismimle olan facebooku açtım, birini tanımakla ismini tanımak arasındaki farkı düşündüm... Kendimi iki ayrı hayat yaşıyor gibi hissettim, üzüldüm... Herkes bilsin istedim bir kez daha, bağırmak istedim! Orada yeni profilimin adresinin aylardır duruyor olması yetmedi, tüm arkadaş listeme mesaj atsam içim soğurdu vallahi : )

Arada kontrol ettiğim o ikinci adresi epeydir unutmuştum, bugün tekrar açmamın da bariz bir nedeni var. 23-24 Nisan'da bir etkinlik için üniversiteden birçok arkadaşımla Ankara'ya geldim. Gündüz etkinliklere gece de yorgunluğunu atmak için dans etmeye gittik, iki gece üst üste yani : ) pek yaptığım şey değil... Her neyse. Cumartesi dans ederken 8 yıl önce bir süre çıktığım, biraz da önemsediğim eski bir erkek arkadaşım kız arkadaşının da orada olduğunu fark ettim... Gergin bir durum... Eski sevgiliyle karşılaşmak, yanında yeni sevgilisinin olması 8 yıl sonra tabii ki çok da önemli bir şey değil : ) ama tanıyıp tanımayacağını, ne hissedeceğini düşünmek epey yorucuydu... Tamam, benim biseksüelliğim şüphe götürmez bi hal almaya başladı, ben biseksüel olduğumu biliyorum da o beni bilmiyor ki, diye düşünmekten kendimi ortama da veremedim. Bir saat sonra belki, telefon çalınca bahçeye çıkan koridora doğru koştuğumda 4karış mesafede yüz yüze kaldık -alo dedim ve aynı hız devam ettim. İkimizin yüzünde de aynı şaşkın ifade vardı sanırım. Başımda arkadaştan arak fötr şapka ve hormonum 8 aylık etkisi de olsa eski sevgilinin tanımayacağı kadar değişmedim, aradan 8 yıl da geçmiş olsa... Tanımamış bile olsa ben onu tanıdım ya... Gidip konuşamadım ya... En azından bir baş selamı ya da... Hiç kimse,yabancı... Olmak istemediğim bir şey olmanın gerginliğini duydum.

Geçmişimdeki insanlar için hiç kimse olmak istemiyorum.
Kimlik ismimle birlikte unutulmak istemiyorum.
Geçmişsiz olmak istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz