Narkozdan Uyanış

Bir kadın sesi, yabancı bir kadın sesi bana " yan yatmamaya çalış diyene kadar her gün görülebilecek bir rüya görüyordum. Önce söylenene uyup her zamanki gibi yan yatmaya çalışmaktan vazgeçtim, sonra tam rüyama devam edecektim ki bir dakika ya ben ameliyata girmiştim deyip uyandım, saat 11.15. Baktım, odada değilim, Scrubs'taki, ERdaki gibi bir koğuş, bir yanda amca onun yanında bir teyze midesini bozmuş, birini götürüp bir çocuk getirdiler, çocuğu uyandırmak istiyorlar uyanmak istemiyor. Ben hop diye uyandım, tansiyonuma baktılar, düşükmüş bekletelim dediler; ama benimki hep düşüktür... Neyse. Telefonda konuşurlarken duyuyorum ki ayılma bölümüymüş. 11.40. Acaba komik bir şey yapacak mıyım endişesi de yatış o zaman. Tekrar tansiyonumu ölçüyorlar, "ben komik bir şeyler yapıp rezil olurum sanıyordur ayılma varmış meğer" diyorum, "yok, problem çıkarmadın sen" diyor hemşire. Odaya gönderecekler; ama posta yok! "Annem merak eder, odaya gönderin beni" diyorum, yok. Hastalığımı öne sürüp "benim burda çok kalmamam lazım" diyorum yok. Üçüncü söyleyişte oda yoluna düşüyoruz. 12.15

1 yorum:

  1. valla ne diyeyim blog haricinde bunları kitap haline getirmelisin :) yoksa bu tembel üniversite öğrencisi bilgisayarını açtığında vizelerine çalışmak yerine merakla blogu okumakla vakit geçiriyor.... :)

    YanıtlaSil

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz