Voltrans Film Gösterimleri


Voltrans bu seneye yeniden canlanarak başladı, biri Kadıköy biri Taksim'de olmak üzere iki toplantı, ayda 1 film gösterimi, sözlü tarih çalışması için Voltrans'la ilişkilenen kişilerin videoya alınması verilen kararlar arasında. Ben artık Ankara'da olduğum için ancak dışarıdan destek verebiliyorum; ama burdan haberdar olabilecek kişilere haber ulaştırmak istedim... 
İlk film Funny Kinda Guy: 
Transgender yönetmen Travis Reeves’in 2005'te çektiği ilk uzun metraj belgeseli olan Funny Kinda Guy; İskoç, şarkıcı ve söz yazarı Simon de Voil’in beden geçiş sürecini ilk testosteron iğnesini vuruluşundan itibaren geçen bir buçuk yıl boyunca görmemizi sağlıyor. Simon’un şarkıları eşliğinde geçen film; neşeli olduğu kadar derin ve samimi. Ayrıca film, Melbourne Queer Film Festivali’nde seyircilerden en iyi belgesel ödülünü aldı. Ve bir anlamda galası olacak bu, bu filmin, özel izinle gösterim yapacağız.

Tarih: 7 Nisan Cumartesi
Saat: 14.30
Yer: Lambdaistanbul Kültür Merkezi


Aynı filmleri aynı sırayla Ankara'da da göstermeyi düşünüyorum, var mıdır böyle bir talep, ses verin bakalım? :)

3 yorum:

  1. var aslında ama ben bu filmi izelemeye gelebilirmiyim aşıkar

    YanıtlaSil
  2. bu arada ben alkim08_80@hotmail.com dan mail atmıştım sana cvbını bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Film gösterildi çooktan... benim de hotmail hesabım çöktü, yandaki gmail'e tekrar atarsan cevaplayabilirim

    YanıtlaSil

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz