Radikal'de Manşet Olan Röportaj

Ameliyattan sonraki gün telefonuma tanımadığım numaradan bir mesaj geldi: "berk bey merhaba, Radikal'den Bahar Çuhadar ben. Numaranızı  X şahış (güvenilir bir aktivist arkadaş)tan aldım. Uygun olduğunuzda konuşabilir miyiz?" Telefonla bile olsa aktivizm konuşmak için uygun bir zaman olmadığını düşünüyordum, bir yandan X, kafalı çocuktur, beni söylediyse bir bildiği vardır diye düşünmeden edemedim.Ameliyattan bir gün önce çıktığımı haftaya aramasını rica eder bir mesaj attım. Cevabı çok samimi buldum: öyle mi, size iyi istirahatler o halde, diye başlayıp "hafta sonu siz  ve bir ya da iki arkadaşın olduğu bir buluşmak yapsak diyordum..." diye bitiyordu. Ben de ameliyat için ankara'da olduğumu Voltranscak yapmanın mümkün olmadığını, X illa beni önerdiyse veya kendisi illa benimle konuşmak istiyorsa online röportaj yapabileceğimizi veya Voltrans'a paslayabileceğimi söyledim. Sorularımı mail atayım o zaman; ama Voltrans'a da hatırlatırsanız sevinirim mailime dönüş olmadı dedi. Mail adresim, blogumi  bilgi bankasının adresini verdim, ertesi gün blogun hepsini sondan başa okumuş dikkatle [dile kolay çoğu trans erkek yapmıyor bunu, "okudum da sakal ne zaman çıkıyo şimdi..." diye devam edenlere linkle cevap verecek kadar sinirlenmiştim bu yüzden bir ara, ben emek harcayıp yazıyorum, sen de emek harcayıp oku be arkadaş diye... baktım bilgiler hikayenin içinde kayboluyor, bilgi bankası için kolları sıvadım... Neyse] Alıntı yapmak istediği yerleri sorularını yolladı sonra fotoğraf paylaşmak ister misiniz dedi röportajda da açıkladığım sebepten vermek istemediğimi söyledim. Her sefer halimi hatırımı sorduğu bana prim yapacağı bir iş gibi değil de bağ kurduğu bir insan gibi davrandığı için taburcu olduğum gün 9 soruyu uzun uzun cevapladım tabii gazeteciliğin cilveleri gereği siz bu röpotajda çoğunu göremediniz; ama yine de "doğru bir dille haber yapmak da mümkünmüş demek" denen bir haber çıktı ortaya, herkesi mutlu eden bir haber oldu, üstelik manşet oldu! Bahar Çuhadar'a tekrar teşekkür etmek istedim buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz