Mavi Kimlik- Sonunda :)

Bu blogu 4 yılı geçkin süredir yazıyorum sanırım... Neler geldi neler geçti, aileyle olanlar, bir yandan hastane süreci, sonra ameliyatlar, yolunda gidenler gitmeyenler... Sanırım aksaklık çıkmadan hallolan tek bir işim olmamıştı... Ama histerektomiyi olduktan sonra her şey sanki birden kolaylaştı, duruşmayı anlatmıştım ya, ondan sonrası çorap söküğü gibi geldi: 9 Nisan'da duruşma oldu. Kalemdeki memurlar sağolsunlar çok yardımcı oldular, duruşmadan 6gün sonra, itiraz etmeyeceğime dair dilekçe yazıp kesinleşmiş kararı aldım,  acele olsun diye karar defterini üzerime zimmetleyip valiliğe yolladılar beni :) aslında bana vermemeleri gerek ama güvendiler :) oradaki memur sadece teslim alıp masasının üzerine koydu tabii, bürokrasi malum, hemen yapılmaz... 3 gün sonra ilçe nüfus müdürlüğüne gittim kararın "aslı gibidir" vurulmuş fotokopisiyle, bilgilerimin henüz değişmediğini söyledi memur, "15 günü bulur o" dedi. Kulak asmayıp 9 gün sonra bir daha gittim, değişmişti :)
Dürüstçe söyleyeyim ben yine değişmemiştir diye bekliyordum. Değişmiş deyince bir "AaaaAAa!" sesiyle beraber bir heyecan yükseldi içimde... 6,5 lira ücreti ve iki fotoğrafı memura verdim, o kimliği basmaya gitti, ben hemen sevgilime mesaj attım: "AaaaaaAAAAaa" : D Birkaç dakika sonra kimlik elimdeydi. Açık gök mavi gibi, buz mavi gibi açık mavi...
Hem acelem vardı, hem insanların ortasında incelesem tuhaf olacak gibi geldi, cebime koyup yürüdüm, çok tuhaftı... Cebimde mavi bir kimlik, benim, benim adımla... Bir an hayatımda bir şey değiştirmemiş gibi geldi, sadece şaşkındım, meşguldüm uzun uzadıya düşünemedim. Sevgilime gösterdiğimde "çok açık renk, değil mi? " dedim, "evet, benim de dikkatimi çekti" dedi. "Kullandıkça, eskidikçe koyulaşıyormuş demek" dedim güldük : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz