Babanne

Babannem 77 yaşında. Ankara'da olduğum süre içinde hayırlı torun olmaya karar verdim, beni her şey için arayabilirsin, dedim.

Bir gün evi için alışverişine gittik; o market bu market gezdik. Ucuzcu, her şey satan marketlerden birine girdik. Alışveriş bitti, son bir bakınıyor babannem ben de arabayla peşindeyim... Erkek boxerlarının yanından geçerken "alayım mı sana bunlardan" dedi. Ben şok, çocukken de hep alırdı çamaşır, klasik şeyler, kelebekli falan, nefret ederdim! Bu sefer boxer : ) "y-yok babanne. Var bende, sağol dedim; ama kih-hi bir gülüş oturdu yüzüme. Tüm alışveriş boyunca oğlum aşağı oğlum yukarı zaten : )

Başka bir gün balkonda oturalım, dedi. İyi, dedim. Kahve yapayım, içeriz, dedi... Ben yapayım babanne, dedim. 77 yaşında kadın, "hadi bi kahve yap içelim" denir mi : D Çok garip değil mi, benim yapmam lazım bence... Olur mu canım öyle şey, sen geç otur, dedi erkek kahve mi yaparmış gibisinden... Yaptı içtik, miss...

Balkonun perdesi takılıyormuş, onu da yaptım. Ne kadar erkek işi varsa ben bakıyorum artık! Babamı şikayet ediyo bi de ilgilenmiyo o diye : D ama kafası yine de karışık. Bir gün pazardayız halam aradı. Asım'la pazardayız, dedi. Abimle mi dedi halam herhalde, "evet abinle" dedi. Ailenin bütün erkeklerinin isimlerini kullanıyo, Yamaç (kuzenim), Asım (babam)... Hepsi benim : D berk duymadığı için sık sık, alışamadı muhtemelen; ama eski adı da jet hızıyla sildi, o da hoş:)

OOOooo, harika ya diyorsunuz değil mi? Aslında o kadar da değil. Kahve içerken babamın kabul etmemesinden dert yandım. "Bakma ben bir şey demiyorum; ama insanlar sorsa ne diyeceğimi de bilemiyorum" dedi. Çok içten bir şeydi, yüreğinin içinden söylediğini biliyorum... LİSTAG'a gelsinler istiyorum bu yüzden; çünkü bu konuda yapılabilecek olan her neyse onu ben bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz