Yine de keyfime diyecek yok

Hastalığımı göz önünde bulundurarak, kendi hür irademle ameliyatımı 28 Şubat'a ertelemeye karar verdim. 


Üstelik hiç canımı sıkmıyor bu durum, tarih son kez değişti çünkü. Kaç yıl durmuşum daha sağlıklı olsun da 20 gün sonra olsun ne yapayım : ) 


Kan değerlerimin düştüğü iki dönem arasında 17günüm var; ama ameliyatımı 7sinde olsaydım, düşüşe 10 gün kalmış olacaktı, 10 gün de doku iyileşmesi için yeterli bile olsa, 17 günle arasında dağlar kadar fark var... Bir doktor "10 gün yeter" dedi, diğeri "17 gün olsun" dedi; tüm evraklarımı tamamladım; ama psikiyatristim (ki kısa zamanda çok sevdim, akıllı ve iyi bir insan, aynı zamanda da LİSTAG'ın gönüllü psikiyatristlerinden olan) Koray Başar çok önemli bir noktaya parmak bastı:
"Sen dönem tatiline gelsin annem evde olsun diyorsun; ama bence annen izin işini ayarlar" dedi. "Sırf bunun için 17gün yerine 10günü tercih etmek" ona çok akılcı gelmemişti belli ki, haklıydı da. Hedefi onikiden vuran cümlesiyle şu oldu: "şimdi oldun diyelim ameliyatını; bir enfeksiyon, bir pürüz, bir şey olsa bu hem senin ameliyat sürecini hem annenin sürece yaklaşımını etkilemez mi?" Tabii ki! Benim moralim bozulur, doktorların kaygısı artar, annem artık ne kadar anksiyete geçirir ne kadar söylenir... UuuuUUUh! Hormon zamanındaki gibi aldım teraziyi önüme,artıları eksileri koydum; olmak ve ertelemek arasında bir seçim yaptım.

2 yorum:

  1. ilk başta başlığı gördüğümde bana ne kadar uzak dedim.. ama şimdi öyle yakınım ki size... ALLAH yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  2. Bende ilk başlarda garipsedim dürüstçe söyleyeyim aman canım yani bu kadarda olurmu blog bile yapılırmıymış dedim. Sonra dediğimden utandım. Okudukça bende daha önce yorum yapan arkadaş gibi yakın hissettim size. Hatta öyleki
    yazınızı takip ediyorum sık kullananlar sitesine ekledim sitenizi. Çünki bilemediğimiz duyguları da sayenizde hissedebiliyoruz. Umarım tüm operasyonlarınız başarılı geçer ve isteğidiniz gibi mutlu bir heyecanla yaşamınıza yeni bir sayfa açarsınız. Blogunuzu takip ediyoruz habersiz bırakmayın..Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz