Amerika'yı Yeniden Keşfetme Klavuzu // Sargı

Amerika'yı Yeniden Keşfetmek adlı yazımı okuyan birçok trans erkek arkadaş benden kullandığım sarma yöntemini anlatmamı istedi, birkaç gün sonra veda edeceğim bu yöntemi buradan mutlulukla tarif ediyorum (Yöntemi kullanacak olan arkadaşlar, lütfen diğer yazıyı da açıp, yazdığım dezavantajlara da bakın):

adım 1:
Flaster alına. Bir sürü markası ve boyu var. Ben hepsini denedim sanırım, en az sorun çıkaranı bu sağdaki marka, daha ucuzu daha yerlisi var; ama diğerlerinde türlü sorun yaşadım. Flasterlerin beyaz olanları antialerjik oluyor.  Boyuta gelince... 5x10, 10x10, 15x10 ve 20x10 gibi boyutlar var bu hepsinde sabit bulunan 10, 10metre, rulonun uzunluğu. Diğerleri kaç parmak genişliğinde olduğunun cm tarifi diyeyim... 5işinizi görüyorsa zaten göğsünüzü sarmaya ihtiyacınız yok demektir, bence ideali 15, gerekirse küçültmek mümkün ne de olsa, he zaten küçük geldiyse, bir rulo bir aydan fazla gitmiyor zaten, bir sonraki ay 20lik alınır, olur gider...


Malzemeler. Havlu kağıttan bir yaprak, makas, flaster

adım 2:
Flasterin üzerinde gördüğünüz kareleri sayarak (en fazla 12-13 tane olacak şekilde) uygun gördüğünüz uzunlukta 2 parça kesin . Bir parçaya havlu kağıdı üzerine serip uzun kenarda bir, kısa kenarda iki parmak boşluk kalacak şekilde küçültün.

Adım 3: 
Havlu kağıdın katlarını ayırın[1]. Flasteri soyun (yapışkan olduğu için kağıdından yardım alabilirsiniz)[2].





Sonuç da böyle bir şey olacak, tabii iki tane...

Yani tüm sırtınızı dolamak yok, elastik bandaj gibi. Kaburgaların birleştiği yere yakın bir yerden sırta doğru gidecek o bandaj, rahatsızlık veren o yağ dokusunu koltuk altlarına doğru toparlamış olacak. Uzanarak sararsanız daha başarılı sonuçlar alabilirsiniz. Birkaç seferden sonra duruma hakim olunuyor zaten.

Dezavantajlarını ve avantajlarını tekrar okuyun lütfen. Daha mutlu günler :^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

lütfen başlıkla ilgili yorum yazın, bana ulaşmak için transsicko@hotmail.com adresini kullanabilirsiniz